onsdag 10 juni 2009

"sisBiza" i Kungsträdgården

Just nu och de senaste veckorna, har jag jobbat intensivt med konceptet Sweden, style, taste, travel som är ett samarrangemang mellan Sister Business AB (sisBiz.se) och So Stockholm AB.
Syftet är att företagande kvinnor från hela Sverige inom exklusivt hantverk/design, smakupplevelser och upplevelsevärda besöksmål ska få ytterligare en möjlighet att möta en köpstark kundgrupp på plats, visa upp sin bästa sida, gör goda affärer och locka med dem hem till sin region. I två dagar under perioden 23 juni -12 juli har företagen möjlighet att att i So Stockholms fantastiska lokaler i Kungsträdgården, (fd Doktor Glas) sälja och marknadsföra sina produkter.

Det är så väldigt roligt att ta nya kontakter. Jag har pratat med så många trevliga, inspirerande kvinnor och det gör mig så glad och på gott humör. Vill du också få en dos och ta del av ett högklassigt utbud, rekommenderar jag dig varmt att besöka arrangemanget.

Ett utförligt program kommer att finns tillgängligt på sisBiz.se före midsommar.
Är du företagare och passar in i konceptet -kontakta oss gärna, info@sisbiz.se
för det finns några platser kvar.

Slut för idag, tack för idag, nu ska jag ge mig ut i regnet och grilla med näst
äldsta sonen och hans klass - det börjar närma sig skolavslutning.

Inga kommentarer: