söndag 22 mars 2009

Att stråla samman i vinterland

Står vid hotellfönstret och ser genom det skira snöfallet skidliftens fundament sträva sig upp mot fjälltoppen. Vårt län är stort och jag tänker på de kvinnor som just nu färdas hit från olika delar av Jämtland/Härjedalen. De färdas hit för att i två dagar mötas, inspireras och bygga relationer. Relationer för samarbete och affärer.

Jag har under de senaste veckorna deltagit på möten och träffar både hemmaplan, men även i Stockholm, många fler än vad jag vanligtvis deltar på under ett år. Det har varit sammanhang där jag redan känner mig hemma och sammanhang där de enda jag känt igen är kändisarna.
Men oavsett sammanhang, så har varje tillfälle gett något som jag inte hade tidigare. En ny kontakt, en ny idé eller ny kunskap. Så fast det blir vinter och inte vår och väglaget svårt, gör som kvinnorna som är på väg till Storhogna fjällhotell - stråla samman och utveckla ditt företag.
http://www.ettannat.se

Inga kommentarer: